Onsdag

förlåt för att uppdateringen har varit lite kass, folk klagar på mig haha. men jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om plus att blogg.se är kukfitt hora i röven :) idag har jag i alla fall varit i skolan. både viccy och svartingen gjorde mig sällskap. gjorde provet idag, tror det gick bra. nu är det bara 2 kvar, fan vad skönt alltså. efter skolan mötte jag hanna i stan, vi solade och sen gick till stadium en snabbis och kollade skor. ska köpa ett par när jag får pengar. nu gick hanna precis till skolan, tänk er. hon börjar NU, KLOCKAN KVART I 3, ett prov bara. i sommar tar den jäveln studenten, tänk om jag kunde vara i hennes skor :( buhuu.. hahaha.

nu ska jag väl inte göra så mycket, bara vara hemma. 3 dagar kvar tills min älskling kommer :D:D

Kommentarer
jennifer

svar:

ah, de blir nog så :)



Blogg: http://jenniferelizabethwardhoff.blogg.se/
2010-02-10 @ 18:05:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!