lonely

nu har min bebis åkt hem :( ..
saknar han redan och kommer sakna honom som fan..
jag sitter här med hanna och äter kakor och nötter haha. efter att jag lämnat kastriot vid stationen så tog jag spårvagnen hem, mötte hanna och drog till ronden och handlade lite. tvättmedel till mamma och sen marabou, kakor, nötter, dip och glass till oss hahaha, TJOCKISKVÄLL TILL MAX! vi ska kolla på lite filmer o sådär. har faktiskt inte så mycket att säga, men här får ni lite bilder ifrån veckan.

bebis och oscar påväg till skolan








hogan knows best är riktigt bra enligt kassi hahaha (igår)


och samma program idag, han har blitt en liten nörd haha








Te dua shum shum shum shum shum shum

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!