KUSIN SOVER HÄR INATT!

hej hej!
det har faktiskt inte gått att uppdatera bloggen, det måste ha varit något fel på blogg.se. men nu verkar det gå :)
jag sov ju hos hanna inatt, vaknade vid halv 10 tiden av att älsklings bror ringde och flippade med hanna, så då vaknade jag med. vi gick upp och rökte och jag blev smått irriterad av att dom inte slutade ringa (var fortfarande trött och dom jävlades bara) haha, jävlas inte med mig på morgonen.. då växer mina horn ut MOHAHAHA! hahahaha. ne men sen somnade vi om och vaknade klockan 15.00..... har inte sovit så länge på ett bra tag.. konstigt att vi sov så länge med tanke på att vi la oss rätt tidigt? 00-01 tiden. jaja, sen käkade vi och gick till mig. när vi kom hit badade vi och softade loss i badkaret med musik och sånt. Vi försökte ta cdspelaren eller vad det heter till toaletten och stoppa in sån sladd ifrån mobilen till cpspelaren, men vi är ju cpskadade och lyckades såklart inte. fick nöja oss med musik direkt ifrån mobilen, men det funkade också. efter det tog vi det lugnt en stund, sen käkade vi igen haha, mamma hade lagat mat. det kunde vi inte motstå såklart hahaha. nu ligger hanna i sängen och jag sitter här, vi ska strax göra lite kaffe och sen blir det pedros ande höhö. hanci sover här inatt, mycket bra :D så jag slipper sova själv.

9 days left ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!