Jag älskar dig ..

Jag älskar hur du pratar

Jag älskar ditt skratt

Jag älskar att se dig sova

Jag älskar hur du håller om mig

Jag älskar att du är rädd om mig

Jag älskar dina sura miner

Jag älskar att klia dig på magen

Jag älskar när du pussar och kramar mig

Jag älskar hur du ser på mig

Jag älskar att du håller mig i handen

Jag älskar när du leker smart

Jag älskar när du berättar något spännande

Jag älskar dina ljud

Jag älskar hur du ropar på mig

Jag älskar att du kämpar dag för dag

Jag älskar att din mamma är kvinnan i ditt liv

Jag älskar hur du klär dig

Jag älskar ditt hår som bara ligger där


Jag älskar hur gullig du kan vara

Jag älskar din mörka röst

Jag älskar dig för den du är.
K a s t r i o t

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!