home sweet home

hej hej. bloggen har strulat jätte mycket, har inte lyckats logga in.
idag: vaknade upp hos hanna vid halv 9 tiden, men somnade om till ungefär tio i nio. sen gick jag upp och fixade mig lite fort, käkade frukost. begav mig mot spårvagnen vid halv 10. hade engelska, skön dag, god mat var det också för den delen. sen gick jag med svartingen och gjorde några ärenden hahaha. hepatit Ö. sen gick vi hem till mig, drack kaffe. vid fyra tiden kom hanna och nicole till mig också. sen vid halv fem gick jag och hanna hem till henne, o sen gick vi ner till stan en snabbis för att kolla skor. vi ska beställa converse ifrån en MYCKET BRA hemsida =) när vi kom hem gick vi till hanna och hämtade en sak, och käkade. sen gick vi hit. nu har vi precis dushat. ska kolla runt lite här sen blir det pedros ande. hanna sover här inatt, puss puss

en bild på mina naglar, målade dom hos hancii igår =D

nicenice HAHA

5 days left <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!