hanna sover här

förut gick vi hem till hanna, hon färgade sitt hår och jag målade naglarna, sen åt vi även lasange. sen tog hanna jätte lång tid på sig i dushen och för att klä på sig och allt sånt, jag ville strypa henne. men nu är vi hemma hos mig igen, och jag har precis dushat. har nog aldrig mått bättre av en dush som denna hahahaha. nu ska hanna dekorera (HAHA dekorera) mina naglar med lite glitter, sen ska vi göra mackor och dricka te samtidigt som vi ska kolla på andra avenyn som inte blivit av ännu. sen har vi räknat ut att klockan kommer stå på ungefär 22.00 och då är det pedros ande som gäller. puss och kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!