God natt!

känner mig jävligt trött nu, jag och hanna har kollat igenom en tjejs bilddagbok (abigail) som skär sig och allt möjligt. tycker synd om henne men blir äcklad när jag ser alla ärr på mage, ben och armar som hon har. vi ska väl snart lägga oss, båda två är hur trötta som helst och jag vill bara att det ska bli dag och att klockan ska stå på 19.00 för då kommer min efterlängtade bebis hit. jag och hanna ska möta upp han på stationen sen ska vi dra och käka på mc har vi tänkt haha, romantiskt HAHA! ne men, glad är jag :) vi hörs imorgon, puss på er och puss puss puss puss puss på min älskling som jag får se om några.. ehm.. många timmar :(
Jag älskar dig Kastriot Spahijaj.


Kommentarer
natha

aha då blir det inget bloggade på några dagar nu då ;)



2010-02-13 @ 15:20:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!