Glömmer aldrig

Jag ska vara ärlig. Saknar er inte personligen, utan gruppen.. sammanhållningen.
Det vi hade var det inte många som hade. Vi mådde bra i varandras närhet, vi fick varandra att skratta. Vi hittade inte alltid på roliga saker, men tillsammans hade vi ändå hur kul som helst. Kommer aldrig glömma alla dagar i centrum, förrförra sommaren då vi drack sent på kvällarna, alla bråk vi ville starta med andra - Kom igen kom igen, du vet att jag står bakom dig! (vi tänkte som bröder, inte systrar) Jag kommer aldrig glömma vårt beteende, hur vi VAR mot varandra och mot andra. Ingen kunde trampa på oss, för vi visste att om EN hade problem, blev vi som en stor lejon flock.
det är bara några kvar.. inte alls lika stor "grupp" som innan. men ni som är kvar:
jag älskar er och det vet ni hanna rose viccy verro.
Och en tanke går till adella också, saknar dig gumman!!!

Kommentarer
ida

lindex :))



Blogg: http://idavakili.blogg.se/
2010-02-05 @ 17:18:25


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!