EN DAAAAAG KVAAAAR!

igår sov jag hos hanna inatt igen, vi kollade på tv med hennes familj, senare kollade vi på pedros ande o lite sånt. sen på kvällen läste vi och däckade runt 2 tiden. idag vaknade vi vid halv 12, drog hem till mig och fixa mig lite fort sen drog vi med hennes föräldrar och handlade lite. nu är vi hemma hos mig, målar naglarna och äter kexchoklad och vindruvor höhö, skit gott. snart sak vi hem till hanna igen, hon ska färga håret. sen ska vi hit igen, hon ska sova här inatt och imorgon kommer världens bästa kastriot hit :D:D:D:D

Kommentarer
paij

åh så gott med vindruvor!



kolla gärna in min blogg:)



Blogg: http://rubyredlips.blogg.se/
2010-02-18 @ 18:26:18


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!