du och jag

Jag har väntat länge på att det ska bli du och jag, och nu står vi äntligen här, hand i hand. inget kan ta dig ifrån mig nu. ingen eller inget kan ändra på vad du betyder för mig. alla har sina gräl, även du och jag, men vi hittar alltid tillbaka till varandra och det är jag glad över. jag behöver dig i mitt liv, du är min värme, mitt ljus, du är allt. du är den finaste människan i hela världen och du har mitt hjärta i din hand. det känns så tryggt att ligga i din famn och känna dina mjuka läppar. jag har aldrig känt såhär för någon annan, jag älskar dig med hela mitt hjärta. du kan räkna med mig för alltid, i alla lägen, dag som natt. jag finns här för dig och jag hoppas att du vet det. det finns inget finare än att se dig le. jag älskar hur du får mig att skratta, jag älskar hur du ser ut när du vaknar, jag älskar hur du håller om mig, jag älskar allt som har med dig att göra. jag har hittat min kärlek och jag lovar att ta hand om ditt hjärta, jag lovar att aldrig svika dig.. lita på mig bebis ♥ det finns inte ord för hur mycket jag saknar dig, önskar att du var här tillsammans med mig nu. glöm aldrig bort att jag älskar dig Kastriot Spahijaj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!