BORR-FITTA..

god morgon pluttisar.
jag och hanna har hållt på att vakna fram och tillbaka sen kl 8-9 imorse. under mig är det ju en pizzeria och dom håller på att bygger om den, så det låter som in i helvete. det kokade och krypte i hela kroppen... ahh... nu har dom väl lite uppehåll, "lunchrast" det kan dom ha ett bra tag till tycker jag, orkar inte höra de där jävla borrandet.

hanna gick precis till skolan, hon kommer tillbaka efter att hon slutat som är om ca en timme? haha hon hade visst bara en lektion idag. snart ska jag sätta igång och baka chokladmuffins. är riktigt sugen på det alltså! Var det redan igår kväll, men sen när jag skulle kolla om vi hade allt, så fattades MJÖL. mjöl av allt? haha knas. Så jag skrev en lapp till mamma att hon skulle köpa det idag, eller lämna pengar till mig. och nu när jag gick ut i köket stod det mjöl där, tack mami ♥

FUCK! MINA ÖRON SPRÄNGS.. DERAS LUNCH ÄR NOG SLUT NU :(
KOOOOOKAAAAAA!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!