blablabla

hanna kom hit efter att hon slutat skolan, vi drack kaffe och fulade oss och fotade. självklart tog vi bort bilderna HAHA ni vill inte se dom endå, ni hade trott det var helt andra människor. nu sitter jag här i min ensamhet, hanna gick hem för en stund sen men hon kommer tillbaka senare. vi kan helt enkelt inte vara ifrån varandra. det kommer nog vara jobbigt om hon kommer in i armén. eller alltså hon ska åka och mönstra nu den 1a mars, och sen om dom tar in henne kommer jag känna mig ensam :( ingen mer hancii som kommer hit 4-5 gånger om dagen. men är glad för hennes skull om hon kommer in. imorgon är sista dagen i skolan sen är det helg för min del, sen har jag bara skola en vecka till (veckan då kassi är här, han har lov vecka 7). undra hur han ska lyckas sova kvar när jag går till skolan, med tanke på allt borrande och sågande som börjar vid 9 tiden varje morgon haha. han kommer få dampryck och gå ner och skrika på dom säkert HAHA. stackarn.. sen vecka 8 är det min tur att ha lov, fan vad skönt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!