bilder

en dag när kassi var här fick jag så ont i sidan av magen, under naveln ungefär. till slut kunde jag knappt stå upp, eller sätta mig ner. låg bara på sängen som en invalid. vi ringde hannas pappa och han trodde det var blindtarmen. pappa skjutsade upp mig kassi och hanna till akuten och där fick vi vara i 2 timmar. fick värsta skrattanfallet när jag låg i den där jävla sängen och alla 3 skrattade loss. kunde inte sluta. till slut kom en doktor och han sa att det inte var något fel. sen ville han göra en sak. han drog på sig handskar och sa "nu ska vi kolla i din stjärt" han var lite rolig så jag trodde han skämta och började skratta. och sen förstod jag att han menade allvar, jag skrek nej och kassi sprang ut ifrån rummet HAHAHA. jag vill förfan inte ha fingrar i min röv eller. "nahepp, då skriver jag upp det i dokumentet då" jag: "jaaa, gör de du :)"






samma dag som kassi kom.



jag och hanna









en kväll när jag och hanna käkade nudlar (det var för varmt HAHA)





ifrån igår när vi låg och kollade på film.




haha jag är en liten bebis och hanna är väl runt ett och ett halvt år ungefär.






Kommentarer
egzona

HAHAHAHHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2010-02-23 @ 00:22:55
ROBERTA

HAHAHAHHAHAHHA DOM VILLE OCKSÅ STOPPA IN FINGRARNA I MIN RÖV, Läkaren ba ska bara pilla lite, jaba okej.. hon tar på sig handskarna o ber mig vända mig om, jaba öööh? hon ba ska bara känna efter lite. jaba vart? honba i din anal, jag o mamma doooooooog av garv jaba HAHAHAH NEEEEEEEEEEJ



Blogg: http://robertachamoun.blogg.se/
2010-02-23 @ 20:55:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!