bara för dig Nathalie

Jag tillägnar detta inlägget till Nathalie, känn dig speciell haha.
idag vaknade jag upp hos min kära kusin Hanna, sov där inatt. kände att det behövdes. vaknade upp hos henne vid halv 9 tiden, sen vid 9 kom Viccy dit och vi åkte till skolan strax efter halv tio. nu är jag hemma igen och nathalie skrev att jag inte bara få sluta blogga haha, så därför är detta inlägget till henne ;)

ska sova hos min kusin inatt igen, och kommer inte att uppdatera bloggen. behöver en liten paus. snart ska vi ner till stan och hämta ut Hannas lillebrors mobil och sen lägga in pengar på Kastriots konto. Sen blir det hem till hanna och bara ta det lugnt. börjar 9.20 imorgon så jag måste sova tidigt huhu..

just det, alla mina bilder och all musik är borta ifrån datorn. min syster säger att någon kanske har hackat sig in? jag vet inte.. hoppas inte det. men allt annat var ju kvar, picasa, photoscape o allt sånt. bara musiken och bilderna som är spårlöst försvunna. skumt.. aja, vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
cassandra

sv: tog dom bara från google ;)



Blogg: http://anjamariawigh.blogg.se/
2010-02-02 @ 19:08:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!