6 days left

söndag buuhu.. tråkigt. men en dag närmare min älskling i alla fall =)
jag och hanna vaknade upp vid 14.00 tror jag, gick ut i köket och drack kaffe som vanligt haha. sen efter en stund gick hanci hem och jag hoppade in i dushen, efter det la jag mig i sängen och kollade på pedros ande (repris) eftersom att jag missat 3 avsnitt. nu ska jag väl inte göra så mycket, funderar på om jag ska sova hos hanna. har vant mig att inte vara själv.. det känns så tomt och ensamt :( höhö men på lördag kommer älskling hit och åker hem nästa söndag, då är jag definitivt inte ensam. saknar min bebis som fan.. jaja, får väl se hur jag gör. imorgon är det i alla fall skola. oj, nu kom jag på att jag måste plugga lite så jag klarar provet imorgon. höhö, ska bara käka först.
hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!