Yesterday

Efter den fina ceremonin, promenerade jag linda och rose till hageby centrum för att handla hem lite till linda. men då blev rose hungrig så vi svängde förbi till mc en snabbis. sen gick vi hem till linda med r & d, även tampisen kom dit en sväng. vi satt i köket och prata om danne, de berättade roliga historier om honom och vi skrattade en hel del.

alla var trötta och hade ont i huvudet så vi bestämde oss för att gå in i vardagsrummet och vila lite. jag somnade till slut och vaknar av att denis står framför mig med en svart penna, mascara och hela köret. de hade kladdat ner hela mitt ansikte haha. så jag reste mig upp och så hoppade alla på denis, payback is a bitch ;)











min huvudvärk gick inte över så rund fyra tiden tog jag och denis bussen hem. när jag kom hem drog jag av mig kläderna och la mig i sängen direkt. somnade och vaknade upp för nån timme sen. kommer alltså vara vaken bra många timmar nu..

runt 2 idag ska jag och tjejerna iväg och sola lite. annars händer inte mycket mer idag. kanske vara hundvakt åt min bebis Tugay. men det är sånt som märks :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!