TISDAG

shulululu!
drog till hageby runt 8 imorse för att få träffa min älskade jano innan han åkte tillbaka till sitt behandlingshem. vi umgicks här hemma hos linda med lite annat folk också. fråga mig inte vilka jag umgås me, de är sjuka i huvudet, de hade suttit uppe hela natten - helt sömnlösa. alla var helt trötta när jag kom. snäll som jag var diskade jag och gjorde fint i köket för det såg ärligt talat inte klokt ut

runt halv tio tog jag, linda och kicki spårvagnen till skolan och jag och kicki pluggade som djur. starkt gjort av henne hahahahahaha. efter skolan drog jag och linda och sola och sen hem till mig en stund. nu sitter jag i lindas säng och kollar på top model. vi ska vila en stund, sen får vi se vad dagen har att erbjuda. sover här tonight :)

puss puss puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!