tisdag

Hej på er mina kära kusiner! Jag har sovit bort halva dagen. Vaknade runt 5 tiden.. nu sitter jag i köket med min kusin och dricker kaffe. Senare skulle linda komma förbi en sväng :-) pratade i telefon med brorsan för typ en timme sen. Han gör mig alltid lika glad och han har träffat en fantastisk tjej, som jag har pratat om en del i bloggen. Under länkar står hon med - katti. Besök hennes blogg :-) förresten så har min katt kommit tillbaka hahaha. Ropade på han från balkongen vid ett tiden inatt. Då kom han och mjauuuade hähä. Hanna sprang ner snabbare än. blixten o hämta han. Jaja, vi hörs. En. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!