svar på kommentar

zsuzsanna: HAHA , TACK FÖR DU SATTE DU DETTA!
Allt jag skrev menade jag 110% och om du någon gg behöver prata ut om oavsett vad så kan du alltid maila eller ta skriva in msn till mig.

Ingen man ska kunna ha så mycket makt att dom ska kunna trycka ner någon så vacker som dig. VA STOLT OAVSETT VAD DU ÄN FÅTT GÅ IGENOM , FÖR DET SOM INTE DÖDAR DIG GÖR DIG BARA FUCKING STARKARE ! (:


svar: haha alltså du är så jävla bra! du höjer verkligen mitt självförtroende med dina ord. jag är så tacksam. du känner mig inte ens, men ändå öppnar du din famn så jag kan prata med dig om jag behöver det, (du ska veta att det är ömsesidigt) riktigt godhjärtad. du ska vara stolt över dig själv för det finns inte många som dig. fuck alla haters, som sagt de som inte dödar mig gör mig bara starkare. ta hand om dig och tack så mycket igen! ♥


anonym: heej, scrollade ner, råkde se att du följde bullshittalkers hahahaha det var den bästa bloggen jag läst när de gällde killarna...!!!!
bra blogg du har, och skulle du inte inte kunna ha oftare " selma tipar & dissar " hahaha :)
Kram!

svar: hej kusin, vem du än är. haha, sant. en väldigt underhållande blogg, synd att de har satt lösenord för det var kul att kika in där och läsa :) tack så jätte mycket. jo självklart, kan börja redan idag. puss på dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!