Sover jag än? nej.

varje, eller om det är varannan dag har någon ringt mig på dolt nr 2 gg. och varje gång det har ringt har jag inte hört mobilen, inte varit i närheten eller så. jag undrar vem det är. en hemlig beundrare ;) (så är det säkert skolan eller något -.- HAHA)

Eftersom att jag är ärlig i min blogg kan jag vara ärlig även nu och erkänna att denna kvällen har mina tankar gått till Kastriot, mycket pga er läsare som ställt frågor som har med honom att göra. idag är det den 12 dec, om ca två veckor för ett år sedan träffades vi för första gången. jag sväljer min stolthet inatt och erkänner att just nu, i denna stund saknar jag honom. jag tänker på allt vi gjort, allt vi varit med om, allt vi sagt, alla gånger vi skattat, alla gånger vi bråkat. ja allt. han är en fin kille, trots de han gjort emot mig. jag vet fortfarande idag vad han tänker och gör. jag hoppas och tror att han fixar skolan nu med!


och hitta inte på en massa skit nu. läs detta en eller två gånger för när man skriver om en kille skapas ryktet direkt och de låter inte likadant i alla öron, för var och en person gör om ett ord till något helt annat.

Kommentarer
Denise

förlåt, ville inte göra dig ledsen haha :(

i'm just a sucker for love.



2010-12-12 @ 12:59:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!