Sooorry !

God kväll mina underbara vänner!
Jag ber om ursäkt för den katastrofala uppdateringen men jag har faktiskt inte orkat eller haft ett bra tillfälle för att skriva.

dagen började med att jag vaknade av att besnik ringde, efter en stund i telefonen med han hoppade jag upp ur sängen, gick till köket och drack kaffe och sen fixade vi oss och bara tog det lugnt. lite senare kom rose och nicole, sen denis och freddy, även lite annat folk. vi tog det bara lugnt sen kom lindas vän ifrån stockholm med hans vänner hem till henne, vi tog det lugnt med dom. i början var jag skeptisk men de var ändå rätt sköna till slut.

runt elva tiden skjutsade en av killarna hem mig och rose hem till henne, så nu sitter jag här i hennes sköna säng. ska alldeles strax lägga mig och sova. måste bara fixa mina plantor på marijuana land hahhahhaha. natti natti ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!