SÖNDAG

Igår hände lite grejer, jag pallade inte med omgivningen och min hjärna höll på att spricka av tankar, tårarna hade slutat forsa och viccys syster kom och hämtade mig. tack ännu en gång! hos viccy blev det en helt annan känsla, för med dom har man roligt, allt som jag precis varit med om försvann och vi spelade lite olika spela och hade allmänt kul. somnade också runt 6 imorse, jag hanna och viccy hade tjejsnack en bra stund! haha :D

idag vaknade jag runt 3, funderade hur länge hanna och viccy skulle sova.. när klockan blev fyra ringde älskade Katti till mig, pratade lite med henne och då vaknade dom. Tack för att du finns Katti! ♥ Yalla fall, när dom vaknade gick vi ut i vardagsrummet och umgicks med linda. Efter ett tag käkade vi mat som linda lagat, skitgott! och sen tickade klockan på. nu är jag hemma igen.

imorgon är det skola vilket betyder att jag borde lägga mig skapligt ikväll, men hur ska det gå med tanke på att jag vaknade så sent? ahh. Linda och Denis vill att jag åker och träffar dom, men jag har inte ens dushat idag och jag måste prata med min mami om lite grejor. Även viccy vill att jag ska komma till henne. Får se hur jag gör, om jag ens hinner åka nånstans idag. känner att jag behöver lugn och ro!

Tack för igårkväll och idag tjajor ♥


bilder ifrån olika dagar






Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!