shit jaaaa :D

alltså människor i denna staden gör mig riktigt jävla upprörd. jag vet att jag inte ska lägga ner tid på bitches som bara vill ha lite av din dyrbara tid, men ibland får jag spelet. jag har lagt ner bråk och sånt. jag var ute efter bråk när jag gick i 7-9an. då älskade jag bråk. drog ifrån mina lektioner med mina tjejer bara för att besöka andras skolor och kunna bråka. men jag har förändrats? man växer ifrån sånt? snälla nån?

jag gick två kommentarer ifrån inlägget nedan.

HAHAHAH du farlig ?
O du slås om det är läge till det.
HAHAH vad ska du slås med ? din panna ;)
det är det enda som är stort på dig.

svar: hahahaha precis, jag farlig? people dont understand. inte du heller va? jag skrev att jag var världens snällaste människa, men man läser bara det man vill läsa. right? ;) haha whot? är min panna stor? min panna är som vilken panna som helst. jag är inte typen som skallar någon, kan inte den taktiken faktiskt, får bara ont i huvudet mohahaha. till nästa gång kan du ju börja med att skriva in ditt namn, sen är jag med på att fortsätta diskutera med dig. annars kan du ta och stoppa upp dig nånstans. pajjas! have a good day sweetie ♥ hähähähähhä


harika: evet canim, de ligger i våra gener. de rinner ilska i våra ådror ;) hahahahahaha öptum askim benim

Kommentarer
Ord blir meningar

haha såå sööt! glöm inte ignore 'em haters until they fade away.. :D



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2010-12-17 @ 18:28:13
Linda

Hej, jag vet att det är mycket frågor om ditt ex....

men jag undrar ifall vet/tror du att han läser din blogg?

brukade han göra det, när ni var tsm?

behöver ej svara om du ej vill.....



2010-12-18 @ 16:19:17
marigonaa

Hahahahhahaha BÄÄSTA SEEEEEELMA GÅ LOSS HEEELT !!



Blogg: http://marigonaa.blogg.se/
2010-12-20 @ 09:54:47
Amra

Hur är det med din sidecut nu? :D Klipper/rakar du det fortfarande?



Har också min, den har vuxit och ser ut som värsta djungel HAHAH. Det passar iaf riktigt bra på dig :)



Blogg: http://amrafosho.blogg.se/
2010-12-20 @ 20:33:13
InHungary

"Slås" :P



Blogg: http://inhungary.blogg.se/
2010-12-20 @ 23:28:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!