SELMA TIPSAR: Parfymer!

Tjej:



Avril Lavinge - black star.
den luktar faktiskt rätt gott och om ni skyndar er till stan kan ni köpa en förpackning med parfymen, bodylotion och en partyväska som kommer med för endast 150 kr om jag minns rätt :) (rea)



Britney spears - fantasy
gud vad jag älskar den parfymen, har gjort det ett bra tag nu. fick den i julklapp av min kära syster och den är fantastisk!


GUCCI - rush
my favorite! om du vill lukta kvinnligt ska du köpa den. den doftar verkligen KVINNA och det är min absoluta favoritparfym. var noga med att ta den röda, inte den rosa för den luktar bajs. skulle kunna ha den på mig dygnet runt. skulle lätt köpa schampoo och balsam, body lotion, dushkräm - allt.


Kille:



Diesel - only the brave
ah! så jävla god parfym. jag rekommenderar denna starkt till er killar !



Paco Rabanne - one million
doften dödar! älskar verlkligen killar som doftar denna parfymen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!