pizza

Alltså om jag ska vara ärlig så vet jag inte varför jag öppnar ett nytt inlägg, jag har ärligt talat inget på hjärtat. eller jo kanske! jag tänker en hel del, men jag vill inte skriva ut mina tankar. det skulle inte vara så bra kanske. eller jag vet inte. inte än i alla fall.

däremot är jag jävligt hungrig, hade ju inte suttit fel med en pizza eller så. man kan ju alltid hoppas att mami kommer hem med något gott haha. för, ut i det här vädret ska jag INTE! hade tänkt att följa med denis och linda på stan idag och ta en fika men fy helvete heller.. 15- grader. back to the food. snälla mami, läs detta, läs läs :)

nämen ser man på, det blev ju något av detta inlägget också haha. punkt och hej här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!