Pappa ♥

Dagen började med att jag vaknade runt två tiden av att min syster stod och plingade som ett djur på dörren. självklart var inte mamma hemma så jag var TVUNGEN att gå och öppna.. Suzan var även hungrig så hon beställde en kebabpizza och tvinga mig äta. sen kom hanna hit en sväng och så åkte vi ut till hageby för att hjälpa linda att handla lite. sen svängde jag och syrran förbi pappa och hälsade på. där bjöds det självklart på mat och vi vågade inte säga att vi hade ätit för då skulle han bli arg HAHA (lagat mat i onödan) så vi tryckte i oss mat och det räckte inte, han ville vi skulle hämta mer och mer. "ät mer ät mer!!" som tur är, är maten alltid god som pappa gör. vi fastnade där i några timmar och umgicks med han och aziz. alltid lika roligt! de dansade för oss och allt möjligt hahahahaha. ett gott skratt förlänger livet eller vad säger ni? ;)

nu kom vi precis hem. vi ska väl inte göra så mycket mer än att bara ta det lugnt. kolla om det är någon bra film ikväll. det borde det väl vara eftersom att det är jul imorgon? hähä. hörs senare!

fooooooooood ♥



babiishko och amo aziz ♥




denise: det är helt lugnt! jag menade heller inget illa :) det är tur att någon är glad under julen i alla fall haha. önskar dig en god jul och ett gott nytt år! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!