pajas

Alltså vissa av er som läser min blogg verkar vara riktigt jävla trögfattade. Blir så sur på såna som er som inte kan visa någin respekt alls när jag säger att jag inte vill att ni ska kommentera om kastriot? Du din anonyma lilla fitta, hur kan du säga så? Do you know him better than meeee? Jag vet exakt vad han känner och tänker. Man åker inte till sitt ex stad och umgås med killarna som jag fått han o lära känna (för han hatade dom innan) så att han kunde acceptera mina vänner. Och dom (ska inte säga vilka) förklarade kassi som en luffare. "Vi var tvungna att släppa in honom selma, han kom ända från gbg vad skulle vi göra? Och vi känner han knappt.. du känner han myyyyycket bättre". Och när hans vänner ifrån hans stad ringer o messar mig o säger att jag ska kontakta kastriot, att han skulle bli glad, att han har velat kontakta mig ett antal gg men inte vågat svälja sin stolthet och göra det! Att han saknar mig och älskar mig innerst inne. Han har tagit kontakt med andra tjejer (som känner mig) endast för att han vill att det ska läcka ut så att jag ska få reda på det för han vill se om jag tar åt mig. Han ville bjuda mig på fika, han blev sur över att jag låg i en säng med en tjej och en kille på ett foto. (Det var inte ens jag hahaha) han är så svag. Han vågar inte erkänna och det finns så mycket mer som tyder på att han fortfarande känner nått grovt. Jag såg det på han , för han spelade så jävla fult och hans mask var inte tillräckligt bra! Jag vet allt om den killen. Han har gråtit framför mig i timmar av olika skäl så kom inte ni och säg nått annat. Nu är det verkligen slutpratat om han. Nu ska jag och syrran käka sen blir det en solning. Hörs :-)

Kommentarer
Anonym

hahahaha asså du är skrattretande. jag skulle kunna skriva en bok här om allt ja vet då skulle du nog inte snacka så mycket som du gör ;)



2010-12-23 @ 20:47:05


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!