Nu är det gjort!

Hej på er mina fina vänner!
nu är bloggen lösenordsskyddad och jag är glad att vissa av er fortfarande vill läsa.

idag är det som sagt julafton och jag hoppas att ni har käkat er feeejta. själv diggar jag ju inte julmaten, så det blev som en helt vanlig middag för mig. parfym och pengar fick jag i julklapp. exakt vad jag önskade mig :) skönare att gå och handla själv, även om det är mysigt att öppna julklapparna. dagen har varit som vilken annan dag som helst. väldigt seg också måste jag säga. funderar på att lägga mig i ett varmt bad nu och fortsätta göra ingenting.

jag sänder en tanke till min vän Daniel Rack:
God jul och gott nytt år.
jag hoppas att du käkade mycket och kollade på kalle anka.
Jag saknar dig. vila i frid! ♥


Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!