Mysigt !

sitter med linda i köket, nu har de andra gått. vi har gjort det riktigt mysigt här i köket, släckt ner lyset och tänt massor massor ljus. det är skit mysigt nu! vi sitter bara här och pratar och röker cigg efter cigg. just nu pratar hon i telefon, så jag passar påatt uppdatera.

imorgon ska denis väcka oss runt 12 tiden, men fråga mig inte vad vi ska göra, jag har inte riktigt hängt med.  grejen är att jag kanske har skola men om jag inte har skola vilket jag inte vet än.. viccy måste kolla sin mejl tidigt imorgonbitti. jobbigt!!!

nu ska vi fortsätta kvällen här i köket innan det blir läggdags till en film tror jag. puss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!