Min mobil är låst :(

Nämen tjenare mina snöflingor. idag har det varit fullt upp här hemma, käkat lite, fixat naglar, färgat lindas hår ett antal gånger och testat kläder inför morgondagen. är inte riktigt säker på min outfit än, men det löser vi :) jag ska strax lägga mig för imorgon kommer min kära kusin och plingar på dörren vid 1 tiden.

min lur funkar inte. jag bad levent försöka knäcka mitt grafiska lösenord (ville se om han var smart och kunde lista ut vad det var) men sen spärrades tydligen min mobil och jag har grov ångest, vet inte vad jag ska ta mig till. det enda som kommer upp på telefonen nu är Gmail: & lösenord: och jag har försökt logga in men det går inte... mamma ska ringa tele2 imorgon och se hur vi kan lösa detta :( ångest..

natti natti people !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!