Måndagsintervju med Emelie

Denna veckan är det Emelie som svarar på frågor.

Vad heter du?

jag heter Emelie

Vart bor du?
jag bor i Norrköping,

Hur gammal är du?
jag är 17 år

Civilstånd?
jag har en pojkvän som jag älskar mest i hela världen som jag varit tillsammans med i 8 månader den 25/12

Hur lång är du?

jag är 1.56 ungefär :)

Varför började du blogga?
Jag började blogga för att få chansen att skriva av mig, att låta mina tankar sprida sig & göra intryck på folk runt om i världen!

Hur många gånger om dagen ska en bra bloggare uppdatera?
Jag tycker att man ska försöka uppdatera sin blogg så ofta man kan, även om de inte är "så viktigt" att skriva om så är det ändå det storbloggare & även vissa småbloggare tjänar pengar på.

Vilka bloggare följer du?
jag följer, kissies, dessies, paow, isabelles, gossips, och även mina kompisars blogg :)

Tips för att få en bra blogg med mycket läsare?
för att få en bra blogg tycker jag att man ska ha en bra design som även är snygg, mycket bilder och även mycket som händer om dagarna!

Hur många läsare har du per dag?
Jag har ca 100 läsare om dagen ungefär (tror jag iallafall)

Är du beroende av någonting, i så fall vad?
Ja det är jag väl, jag är beroende av min pappa, jag älskar han otroligt mycket för att han alltid finns där!

Skulle du hellre vara rik och ha falska vänner eller vara fattig och ha riktiga vänner?
Jag skulle hellre ha riktiga vänner & vara fattig eftersom en rik människa med falska vänner inte mår så himla bra egentligen, det finns ju ingen den människa skulle kunna lita på & prata ut med. så hellre har jag riktiga vänner som finns & ställer upp, stötar & man har kul med.

Vad har du för skönhetstips?
Jag skulle rekomendera ACO vitt vaseline, eftersom de är bra för ögonfransarna, läpparna :) skulle även rekomendera body butter, & en dag på ett spa :)

Bästa film?
Jag har nog inte en "bästa" filmen, tycker många filmer är bra, tycker att Our lips are sealed, elina, & sunes jul

Vem är din favorit artist?
Favoritartist har jag nog inte heller tycker om många olika, men just nu tycker jag om Ron Pope för att han skriver många bra låtar :)

Har du någon favorit låt? i så fall vilken?
Det är samma sak med favorit låt, jag har många olika som jag lyssnar på i olika situationer men jag skulle nog välja river flows in you-yiruma

Trivs du med dig själv? om inte vad skulle du vilja ändra på?
Jag skulle nog säga att jag både trivs & inte trivs det finns alltid någonting man vill ändra på angående sin egna kropp, jag skulle vilja ändra massor men ja försöker se det positiva i det hela och försöka trivas med det jag har födds till!

Specialfråga denna veckan: Skulle du kunna dejta någon som din kompis varit tillsammans med? Det beror på skulle jag säga, om båda har känslor för varandra, sen beror det på hur nära den vännen har stått en själv! listen to your heart



Kommentarer
Anonym

haha lilla jag :)



Blogg: http://emelielofquistt.blogg.se/
2010-12-13 @ 14:06:23
Anonym

haha lilla jag :)



Blogg: http://emelielofquistt.blogg.se/
2010-12-13 @ 14:07:54
lina

allt bra?:)



Blogg: http://angelinasliiife.blogg.se/
2010-12-13 @ 17:20:09
lina

söt bild :D



Blogg: http://angelinasliiife.blogg.se/
2010-12-13 @ 19:26:18


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!