Måndags intervju med Kim"berly"

Denna veckan är det Kimpan som svarar på frågor.


Vad heter du?
Kim, men väldigt många kallar mig Kimberly eftersom jag presenterat mig som det, dom senaste åren.

Vart bor du?
Är skriven i lilla Finspång, men bor hos min pojkvän i Norrköping. Men till våren flyttar vi till egen lägenhet!

Hur gammal är du?
17 år.

Civilstånd?
Så upptagen det bara går att bli. Väntar barn med min underbara. :)

Hur lång är du?
162 om jag minns rätt, kortis hähä.

Varför började du blogga?
Jag började läsa denna blogg först utav alla och kände att det kunde vara skönt att själv ha en. Att skriva av sig på, och berätta om mina dagar och andra händelser. Sedan fortsatte det och man lär sig alltid nåt nytt om att blogga, nästan varje dag.

Hur många gånger om dagen ska en bra bloggare uppdatera?
10 gånger i alla fall. Det är en aktiv blogg och man går inte in gång på gång och tänker ”ååh uppdatera!”. Så 10 ggr ungefär tycker jag!

Vilka bloggare följer du?
Oj, det är nog Paow, Hugorosas och mina vänner/bekanta. Och väldigt sällan kissie och dessie.

Tips för att få en bra blogg med mycket läsare?
Jag tror det handlar om att vara aktiv. Inte bara 1-2 inlägg om dagen. Också att man hittar på lite saker på bloggen. Visst, vissa nöjer sig med att läsa om vad andra gör om sina dagar. Men jag tror att framgången i alla fall är när man är positivt emot sina läsare, kanske har nån speciell kategori bloggen handlar om, + frågestunder, ”lekar”, mycket bilder osv..

Hur många läsare har du per dag?
Det är olika. Från 30-80. Beroende på hur aktiv jag är. Så det varierar kraftigt haha.

Är du beroende av någonting, i så fall vad?
Jag har faktiskt inget direkt beroende.

Skulle du hellre vara rik och ha falska vänner eller vara fattig och ha riktiga vänner?
Fattig och riktiga vänner, helt klart. Pengar är bra till mycket och det kan bringa lycka i vissa saker. Men det finns så mycket andra saker som bringar exakt lika mycket lycka om inte mer. Och fattig behöver inte betyda att man lever på gatan med smutsiga kläder..

Vad har du för skönhetstips?

Behandla ditt ansikte, hår och kropp väl nån/några ggr i veckan, med olika lotion, masker osv. Men tänk på att inte vara för hård. Ät nyttigt och det hjälper dig en bra bit på vägen.  

Bästa film?
Tror inte jag har nån bästa film. Kan inte se filmer mer än en gång, och då anser jag att då kan man inte ha nån bästa film, för den kollar man nog om på, väldigt mycket.

Vem är din favorit artist?
Oj, nej det har jag faktiskt inte! Det är helt enkelt för många för att välja nån/EN.

Har du någon favorit låt? i så fall vilken?
Det ändras ifrån dag till dag. Just nu är det väl Medina – Supernova, men imorgon kanske nåt annat haha.

Trivs du med dig själv? om inte vad skulle du vilja ändra på?

Jag hatade mig själv innan jag träffade min kille. Även en bit in i vårat förhållande. Jag trivdes inte med nåt utav mig själv om jag ska vara ärlig. Hade alltid flertal saker att gnälla om mig själv om. Men idag så accepterar jag mig själv och vet att skulle nåt göra mig lite besviken kan jag ändra det. Även fast jag inte tycker att jag är wow snygg, så kan jag faktiskt kolla mig i spegeln nu och tycka att jag ser okej ut. Och det borde alla tjejer. Gilla er själva, för varje tjej är speciell!!

Specialfråga denna veckan: favorit pojk/flicknamn?
Jag är faktiskt inte säker på den frågan än.. Ledsen att göra er besvikna, men jag har inget direkt svar på det :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!