MÅNDAG

bad update, i know. men jag vaknade för inte så länge sedan. hade tänkt att sova hos linda igår men jag, hanna och elias promenerade hem runt 5 på morgonen för jag var skit pigg och linda var helt död så vi lät henne sova istället. trodde jag skulle frysa ihjäl, men icke. det var faktiskt rätt skönt att promenera, förutom att elias måååååste göra något innan han sover (annars mår han inte bra), så han slängde ner oss båda två i snön och jag hatade mitt liv. men ska inte klaga, han är ändå snäll. han följde oss ända till porten :) 

nu har jag precis käkat, ska strax hoppa in i en VARM dush och sen ska jag bara ta det lugnt. har ännu inte köpt nyårskläder.. hade tänkt en klänning men nu känner jag det blir bättre med ett par jeans, höga skor och nån top istället. fresh!

ae, fuck vad jag babblar på. dushen next!

Kommentarer
Anonym

heej, scrollade ner, råkde se att du följde bullshittalkers hahahaha det var den bästa bloggen jag läst när de gällde killarna...!!!!

bra blogg du har, och skulle du inte inte kunna ha oftare " selma tipar & dissar " hahaha :)

Kram!



2010-12-28 @ 20:02:12
Matilda

haha been there. Eljas är en riktig djävul på vintern. han måste "inviga snön"



Blogg: http://fuerzaa.blogg.se/
2010-12-30 @ 12:34:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!