IM BACK!!!!

Hej på er. nu kanske det är dags att börja blogga igen. jag har inte orkat blogga pga olika skäl. har inte haft blogglust och så har det varit en del andra saker. men nu är jag back on track. siktar mot toppen haha.

dagen började med att jag och hanna vaknade, rörde oss ner mot stan och umgicks med mina prinsessor lite. sen gick vi hem, och inte långt efter kom suzan och levent på besök, och efter ett litet tag tittade freddy och garo in en sväng. alltid lika trevligt!

runt 22 tiden tog jag bussen till hageby för att möta kastriot, ja ni hörde rätt. pratade lite med han, men som vanligt kan man inte prata riktigt med han utan han ska bara fula sig och leka inte intresserad. grejen är den att jag och alla andra ser rakt igenom han. han ljuger bara för sig själv. fattar inte hur han orkar. han är så svag innerst inne men han vill visa sig stor framför alla. han kommer aldrig våga svälja sin stolthet och han kommer alltid leka större än alla andra. han är ett litet barn innerst inne.. känner han bättre än nån annan. stackars kille. jag ber er att inte kommentera något mer om honom i min blogg för jag vill inte ha något med han att göra. jaja, inget mer snack om han.

efter en tripp i hageby centrum ringde jag upp min pluttis, pratade lite med han samtidigt som jag väntade på min prinsessa linda. när hon kom gick vi och köpte läsk och sen gick vi hem till henne. och för en liten stund sen avslutade jag samtalet med mitt hjärtegull för min lur höll på o dö och dum som jag är glömde jag min laddare.

imorgon är det skolavslutning och jag är sjuk så jag vet inte om jag går, kanske åker hem när linda drar dit eller så följer jag med. får se hur jag gör.

nu ska jag fortsätta prata med hjärtis på msn och sen är det läggdags som gäller. min näsa dödar mig :(
och du som kommenterade och ville att jag skulle skriva lite om mig själv, ställ frågor så svarar jag gärna. är inte en stjärna på att presentera mig själv sådär jätte bra haha. ♥


Kommentarer
Anonym

Han kanske inte leker ointresserad han kanske helt enkelt inte är det. :)



2010-12-23 @ 08:30:25


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!