I WILL BE BACK SOON !

Tack för era söta kommentarer. och sen har jag två kommentarer att svara på:

Linda: Hej, jag vet att det är mycket frågor om ditt ex....
men jag undrar ifall vet/tror du att han läser din blogg?
brukade han göra det, när ni var tsm?
behöver ej svara om du ej vill.....

Svar: hej på dig du ! jag vet att han läser min blogg, eller jag är nästan 100 på det i alla fall.
ja, det brukade han :)




Amra:
Hur är det med din sidecut nu? :D Klipper/rakar du det fortfarande?

Har också min, den har vuxit och ser ut som värsta djungel HAHAH. Det passar iaf riktigt bra på dig :)

Svar: heeeej amra! :D
Jag rakar fortfarande men det växer så snabbt, så snart ska jag snagga igen. palla göra som de andra som bara tar bort håret en gång och sen låter det växa ut.. hahahaha, mitt såg också ut som en djungel innan jag raka mig igen, könshår på hög nivå HAHA. tack så mycket




jag har inte haft någon lust alls att blogga, och det är mycket drama i mitt liv just nu hähä väldigt roligt måste jag säga. och jag är tacksam att jag har så underbara vänner!!!! ♥♥♥♥ jag kommer tillbaka, och det är snart. jag lovar :)




Kommentarer
asallisabelle

skriiiv snart gillar din blogg :) har precis börjat läsa kan inte du skriva lite mer om dig



Blogg: http://asallisabelle.blogg.se/
2010-12-21 @ 22:08:05


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!