HYPEMODE !

Riktigt taggad inför det kommande året. år 2010 har varit både superbra och otroligt kefft! lögner hat och tårar, men samtidigt skratt, glädje och kärlek. jag har redan varit på botten så nu kan allt bara bli bättre och jag hoppas och tror att 2011 kommer bli grymt. nytt år, nya möjligheter. ska satsa på det sista i skolan så att jag kommer in på min linje efter sommaren och så ska jag bara ta dagen som den kommer. det blir vad man gör det till som sagt. jag har lärt mig en hel del under detta året. jag känner mig mycket mognare, ser faktiskt livet på ett annat sätt, på ett bättre sätt. Jag vet vad jag ska lägga öga på, och inte. mycket som rört mig ryggen innan, skiter jag i nu för tiden. orka slösa tid på grejor som inte är värda det.
ae, 2011 kommer bli awesome! är fett hyyyype asso hahahahaha


En vinnare är en person som gör misstag, lär sig av dom och låter dom aldrig upprepas igen.



rose, selma nicole



Rose och jag på landet



tog en hel del hopp-bilder



jag och viccy mötte upp en svart-bella som var direktimporterad i banankartong från syrien



Jag gjorde Sidecut
- tvingade även viccy att göra haha



Firade viccys födelsedag.




Umgåtts med viccy en del och nästan varje gång har hon tvingat med mig o köpa MC
Mc donalds ♥ Viccy = TRUE LOVE



Firade min födelsedag med underbara vänner :)



Har ätit otroligt god mat haha



Jag gjorde slut med min pluttis kastriot. hope u have a good life :)



Firade min älskade systers födelsedag också! alkoholist ?!?




Började hänga en hel del hos linda mifteeejriii :D




åkte till malmö



och vaknade upp i danmark.



gjorde fina pepparkakor



Satt i lindas kök med underbara människor alldeles för ofta och snacka skit och drack kaffe :)



min käre vän gick bort.. rest in peace daniel rack ♥♥♥♥♥♥♥♥




jag blev förälskad i en hund vid namn tugay





sminkrig med denis och gänget haha



goa grabbar !



började använda rött läppstift.



förnyade min sidecut (förnyade den senast igår också faktiskt :D)



gick på en otroligt jobbig minnesstund, grät konstant. saknaden är stor danne.. skulle varit fett om du kunde fira nyår med oss. jo jag vet, du gör det på ditt sätt. du är med oss. men jag vill se dig levande.. :( ♥



har haft riktigt jävla kul med gabriel hahahahaha så söt du är min vän!




såhär ser det faktiskt ut när jag och hanna fotar oss. NÅGON bild måste vara flipp, alltid.
vi kan stå så med värsta posen, sen i sista sekund bytar vi ut den och gör oss till CP:n haha



jag har haft en fet sommar med min broder och är superglad över att han har träffat katti ♥♥





har även träffat en underbar kille, tack för allt. du är en ängel ♥ säg va sägeru för nåått.. haha ♥





Kommentarer
mc lover

hahahahahahahahaha vadå tvinga köpa mc höööööööduuuuuuuuuuuuuuuuu hahahah :D skulle va gott me en nu till frukost va ;);) :D



2010-12-31 @ 12:31:28
Katti

va söt du är pärlan :)

har du hittat en kille? :o) lycka till!



2010-12-31 @ 15:22:58
zs.papp

Godjul och Gott Nytt år S! ;D

Har också en Sidecut. SÅ fucking sexigt. ( förnyade min också i också igår,men jag har även sträck i den ) Är ju själv frisör men min underbara chef fixar alltid allt på mig. Hur var din Nyår? Hoppas den var bra. Lagt till dig nu på min msn lista.



Hörs! (:



Blogg: http://narcissist-.devote.se/
2011-01-01 @ 21:08:04


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!