HOME!

Nu är jag hemma igen. det är så jävla kallt ute att det inte är sant. homofreddy ringde förut så jag, linda, han och denis gick ner på stan en sväng och tog en fika. senare fick vi ett samtal av syrran och levent så vi rörde oss hem till L och umgicks lite. alltid lika trevligt :)

tog spårvagnen hem med känslan denis och vid varje hållplats hoppade det på fulla fjortisar, de skulle antagligen till gymnasiefesten. sjuka jävlar. klängde och trängde och hade sig. hatar såna.

nu ska jag sluta vara aggressiv och svara på en kommentar.

till denise: min mamma firar visst jul! jag sa bara att vi inte är så insatta kring allt det här med julen. alltså det är inte stort för oss, inget speciellt händer. det var roligare när man var mindre, nu är de flesta inklusive jag bara ute efter julklapparna. därför anser jag att julen är överskattad. ingen bryr sig egentligen om VARFÖR man firar jul. för det är inte alls roligt under julen. inte enligt mig i alla fall :) hade bäst!!






Kommentarer
Denise

Förlåt, jag tog åt mig, mest för att jag inte heller har värsta bästa livet just nu haha, så detta, julen, är liksom det ända bra. jag överreagerade lite, kan man väl säga haha.

men jag kan säga att jag verkligen bryr mig, jag älskar att se min familj glad, det är det som gör det värt att spendera någon tusenlapp på klappar haha.



2010-12-23 @ 18:30:14


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!