Home sweet home

HEJSAN SVEJSAN! JAG HAR SAKNAT MITT HEM!
kom hem för några timmar sen. käkade och hoppade in i dushen. nu har jag fixat mina buskar till ögonbryn. ska strax lägga mig eftersom att jag ska upp klockan 7 imorgon. ta bussen med denis runt halv 9 hem till linda och sen gå på begravning klockan 10. alltså detta känns inte verkligt. jag ska på min väns begravning. det är helt ofattbart.. imorgon är det vårat sista farväl som sagt.

jag kommer alltid minnas dig som en glad och sprallig person danne. du lever kvar i våra hjärtan. ♥

sluta dra in magen din djävul.. Mohahahahaha ♥



Grattis bästa freddygäddy ♥
Det roligaste med denna bilden är historian bakom hela skiten hahaha. Rose och Freddy gick ner till affären för att handla och då kom jag på en idé att skriv grattis till freddy. mitt från ingenstans plingade det på dörren och både jag och linda fick panik. bilden var ju inte klar, vi skulle ju hänga upp den på dörren!! så linda ställer sig med skylten mitt framför dörren med världens fake smile och jag öppnar dörren. Vem står där om ingen annan en lilla nicole. jag dog av skratt, hon likaså.  hahahah då hängde vi iaf upp bilden snabbt som fan och efter tio min hör man rose skrattattack utanför dörren hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!