hemma!

Hej mina söta älsklingar! Vad gör ni ? Själv kom jag hem för typ en halvtimma sen. Har varit hos linda hela kvällen. Det började med att vi käkade, riktigt gott måste jag säga! vi alla blev supermätta, ni vet så mätta att man vill kräkas.. yallafall efter det umgicks vi bara. Marigona och rreze kom förbi en sväng. Skit kul att träffa dom. Speciellt gona som flyttat hit nu! :-D när dom gick köpte vi lite godsaker och kollade på tupac dokumentären som jag sett ett antal gånger, men som jag skulle kunna se tusen gånger till. Jag hoppas att ni tror på att han lever! Han kommer snart tillbaka, bara tre år kvar :-) yallafall sen ringde denis efter nån som kom och hämta oss och skjutsade hem oss så nu ligger vi i sängen och ska sova. Ska upp vid 9 tiden. Mellandags rea - jaaaaaaaråååå! Haha god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!