hahahahahah

Tja !
har precis börjat läsa din blogg så missa din frågestund :P och jag har väl en del frågor :)

1. Vad hände egentligen mellan dej o killen ? (privat jag vet men om du vill berätta så läser jag gärna^^)
2. Är ganska ny här (norrköping) men har hört att man ska akta sej för dej :S, är det verkligen så bra med våld tycker du ? om inte, hur kul är det att ha ett sånt rykte .. :(

tack på för hand, och btw du är väldigt vacker, otroligt !

Svar: dessa två var de skämmigaste frågorna jag någonsin fått med tanke på att om du nu har hört såna rykten om mig borde du veta varför det tog slut mellan mig och kastriot, hela norrköping vet varför. varje liten pajjas går och snackar, försök inte lura mig din pussy. och de här med att jag tycker om våld stämmer inte. bara för att jag vågar stå upp för mig själv, bara för att jag har en hård attityd mot de jag inte gillar behöver jag inte tycka om våld. jag står för vad jag tycker och tänker och jag har alltid haft en kaxig attityd, enda sen jag var liten. om våld behövs så slår jag, inte annars. de som inte vågar stå på sig är helt pantade. och en sak till? vem fan har sagt att man ska akta sig för mig? hahaahahahahahah, det var det värsta jag hört. jag är världens snällaste person mot de som behandlar mig väl. har du någonsin hört ordspråket "behandla andra så som du själv vill bli behandlad" ? det är så jag tänker. Och jag skiter i vad folk säger om mig, de flesta vet att jag är en godhjärtad tjej med mycket kärlek. hellre det än att bli stämplad hora eller vad säger du "Zoey" ? ;) hahahahahaha


Kommentarer
Ord blir meningar

diggar diig, de e så de ska va ta ingen fucking skit de måste ha med våra turkiska gener att göra ;)



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2010-12-16 @ 23:33:28
brydiginte

HAHAHAH du farlig ?

O du slås om det är läge till det.

HAHAH vad ska du slås med ? din panna ;)

det är det enda som är stort på dig.



2010-12-17 @ 10:34:02
Denise

vadå bryr dig inte, fan är det för namn om du skriver skit till henne?

hahahah fucking retarded människa alltså.



2010-12-17 @ 13:04:17
Gabriella

Selma dom är avundsjuka :)

bästaste selma :) puss på dig sötis !



Blogg: http://gaabriellaag.blogg.se/
2010-12-21 @ 00:10:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!