god natt via mobilblogg!

Ligger i sängen. Har hållt på med min lur i två timmar nu. Riktig nörd måste jag säga! Laddat ner massor spel, ändrat inställningar osv haha. Ska upp kl 7 så jag borde sovit för länge sen.. är inte så överdrivet trött men ska försöka blunda nu så jag orkar med den otroligt jobbiga dagen som väntar mig. Saknar dig så jävla mycket danne rack. Fattar inte hur Gud kunde ta dig ifrån oss.. det var för tidigt.. (Vill inte tjafsa över min väns bortgång) men jag måste bara säga en sak: du som går runt och snackar att vi inte kände danne hit och dit, hur orkar du? Hur kan du sitta och snacka så när han aldrig någonsin kommer tillbaka igen? Hur? Skäms! Bara för att du läser min blogg kan du knappast veta hur mitt och mina vänners relation med danne var. Vi blev som en familj precis innan han gick bort. Vi skulle hjälpa honom med hans skola. Vi pratade om saker du inte har en aning om. Lägg inte näsan i blöt, framför allt inte när det handlar om någons död. Respektera och sörj med hand vänner istället för att skapa hat. Förlåt danne men var tvungen. Kärlek och respekt till dig min underbara vän. Tack för mig och god natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!