fucked up

jag har fuckat mitt dygn helt. vaknade nyss. shit. detta är inte bra.. med det kan jag ju säga att jag inte kan skriva något i detta inlägget med tanke på att jag inte har gjort ett skit.

frågestunden är avslutad men jag kan svara på denna frågan här:

soso frågar: hur länge får du vara ute.. äre strängt med att du måste vara hemma tidigt eller är du "fri"
svar: alltså när jag var yngre var det definitivt bestämda tider men nu vill jag inte ens gå ut sent. för det första hatar jag att gå ensam när det är mörkt ute för jag är mörkrädd haha, och så vill jag inte. tycker inte om att vara ute sent. om jag är "ute sent" så är jag hemma hos någon av mina vänner. så ja, det är rätt fritt, men det är eftersom att min mamma litar på mig och hon vet vad jag gör all the time :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!