freeeeesh, i like it.

Sååå.. gott folk.. vad säger ni om mina nya, enkla, fresha design? jag kämpade dock med den i flera timmar sen kom Zorana som en ängel ifrån ovan och räddade mig ur mina psykiska panik-attacker, och fixade resten åt mig. tack ängel, tack! :D

Finns dock ingen liten text om mig på sidan som jag alltid har haft på mina förra designer. vet inte hur man fixar det på denna designen, men om någon vet SÄG TILL så är ni urgulliga! ♥

När jag blev klar med bloggen så gick jag in på tele2.se för att kolla lite bara, och jag har länge velat ha internet i min mobil eftersom att det är en internettelefon, men jag har aldrig tagit mig riktig tid att skaffa mig det. Kom yallafall in på mobilsurf och klickade hem ett paket, Medium 69 :- månaden. bra kap! :D

NU RINGDE BRORSAN PRECIS
. härligt att höra hans röst :) love yaa broo

på tal om inget, det finns en brud som nickanguurl vill mörda, jag är lätt på haha!
nej, nu tror jag att jag ska sätta på lite mer kaffe och hoppas på att ett mirakel slår in. i need it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!