FREDAG

God morgon mina skönheter!
Klockan tre skulle vi ha varit hos ♥Dannes mamma för att prata lite, hjälpa henne med låtar han tyckte om och sånt. men jag försov mig, rose hade helt andra saker för sig och linda satt hemma och vänta.. så linda skulle höra av sig till henne och bestämma någon annan dag. sorry!..

jag och viccy låg och prata till 5 imorse om allt möjligt, väldigt kul!

idag ska vi på någon grej i klocket. de ska uppträda och så, men jag vet inte om jag ska följa med. just nu mår jag illa och har huvudvärk men jag ska hoppa in i en dush snart och se om det blir bättre, det börjar inte förns 9 :)

bilder ifrån igår:










Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!