färgar prinsessans hår

Shululu kära vänner, systrar, bröder och kusiner. Allt bra? Livet bra? Själv mår jag helt okej. Sitter hemma hos mig med prinsessan linda och färgar hennes hår, och äter nötter på det! Snart ska vi ner till videoland och köpa cigg. På fredag är det julafton och det är inget jag ser fram emot precis.. så överskattat. Tråkigt. Min familj är inte så insatt på julen heller.. men en sak är bra och det är att jag vet vad jag får av min kära syster i julklapp ;-) jaja, borde runda av här. Tack och hej! Hörs sen!

Kommentarer
Denise

ursäkta mig haha men julafton är inte alls överskattat och tråkigt. det är en mysig tradition, det är en fast punkt i varje människas liv, så när man har kaos runt omkring sig hela jävla tiden, så vet man ändå att en dag får man umgås och göra sina nära och kära lyckliga.

men som du skrev, din familj firar det ju inte heller så jag förstår ju ändå hur du känner.



2010-12-22 @ 22:27:28


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!