dushen

när jag loggade in blev jag riktigt glad av de kommentarer jag fått. ni är underbara! nu gick precis rose och hanci hem. vi har suttit och fetat oss med chips, dip och morötter. kaffe på det också. har även pratat skit i flera timmar i köket, alltid lika kul. nu har de som sagt gått hem och jag funderar på att hoppa in i en dush. kommer inte kunna sova på flera timmar eftersom att jag vaknade så sent idag. ush va jobbigt.. ska upp och sola imorgon också så man kan ju inte sova ut heller.

jahopp, nyår snart då. vad ska ni hitta på? :)
jag har lite planer i alla fall. nae, nu ska jag läsa lite bloggar sen väntar dushen!
peace out

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!