du är inte ett barn längre

haha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. en dag är du ängel, och andra dagen är du djävulen själv. grejen är den att jag känner dig för väl och jag vet varför du gör som du gör, men till vilken nytta? till vilket pris? det är bara du som förlorar på det för allt lyser rakt igenom. du gör detta för att jag ska koka, du gör detta för att jag ska se. varför inte bara komma fram till mig och erkäna allt istället för att köra fulingar? du är inte barn längre.
du borde växa upp. jag är inte ute efter att vara osams med dig för det förlutna är glömt.
jag hajar bara inte poängen med ditt sätt att bevisa saker, när du får det att se ut som tvärtom?
jag vet vad ditt hjärta säger så sluta upp med barnfasonerna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!