Datornörd

Min dator kollapsade innan, när Besnik gav mig en hemsida för att lägga till lite grejer på msn, så jag har suttit här som en datornörd och försökt fixa min dator. Som tur är, har jag en omformaterings skiva så nu är det äntligen fixat. först gick det inte att öppna internet, allt på datorn var förstorat, men nu, nuu går det äntligen! :D dock är alla bilder och allt annat borta ifrån datorn, men det behövdes egentligen..

hade ju tänkt att följa med tjejerna till borgsmo men så blev det inte. har haft ont i huvudet och mått illa, så jag har inte gjort iordning mig än, måste dusha och grejer och det börjar om en halvtimme. sak samma, kan stanna hemma. inga problem för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!