babbla på du, gööööööööör det

Nu känner jag mig ren och fräsh igen. sköntsköntsköntskönt!
ikväll ska jag bara ta det lugnt hemma, medan mina söta vänninor ska slå klackarna i taket. inget för mig! nix! jag är mer den här mysiga typen. ja, det stämmer :) gillar inte att festa eller sånt. så idag stannar jag hemma, är rätt seg. vill bara slänga mig i sängen och blunda men det går inte för då kommer jag vakna om några timmar igen och vips, så har man vänt på dygnet snabbare än blixten, nästan.

ni märker att jag inte har något att prata om? förstod det. lyser ju för fan igenom hela texten, bara babblar på. men det går det också.  haha, skrattar åt mig själv. fan vad löjlig jag är. imorgon eller inatt svarar jag på frågorna. punkt här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!