ännu mer tidsfördriv..

Visste du...
att jag vill - träffa min bror !

att jag har - en konstig känsla inom mig.

att min senaste kyss - var underbar

att jag lyssnar mycket på - svenska lugna låtar när jag är ensam ibland, typ lars winnerbäck.

att jag funderar på - massor..

att jag pratar - med viccy på msn just nu.

att jag inte gillar - folk som tror sig för mycket och falska människor

att min första riktiga kyss - kommer jag alltid att minnas

att jag avskyr när folk snackar - skit.

att kärlek är - världens bästa, och världens sämsta

att jag gillar - my friends!

att jag alltid kommer att - älska min familj

att jag är hemligt förälskad i - ingen, för jag är inte hemligt förälskad haha

att sist jag grät var - yesterday..

att min mobiltelefon är - TYNGASTE

att när jag vaknar på morgonen - är jag segast i världen

att innan jag går och lägger mig - kollar jag på tv

att idag har jag - varit hemma och umgåtts med mamma.

att jag just nu tänker på - allt möjligt.

att i kväll ska jag - sova (imorgon)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!